Malmö över dagen!

Hej allihopa!
Har precis kommit hem efter en lyckad heldag i Malmö. Jag åkte rätt tidigt i morse, men det var ju bara för att jag skulle få ut så mycket som möjligt av dagen. Först var det dags att hitta rätt i den lilla staden, eller lilla och lilla, Malmö är ju rätt stort upptäckte jag, haha! Men efter en ganska detaljerad karta var jag med! Det blev shopping, lunch och lite promenader i staden. Mycket mysigt:)
Hmm okej...aa juste dit ska jag..hmm Hilton? öö
Fina Emelie och jag:)
Fint väder till en början, men vet ni vad?! Det började tro det eller ej snöa senare...
Tack alla som bidragit till denna toppendag i Malmö:) Puss!
Vi ses snart igen :D

Kommentarer
Postat av: lina

ser ut som en trevlig dag i malmö:)

2010-04-21 @ 00:50:36
Postat av: Emelie Rosenqvist

Det var en trevlig dag o VI ses snart! <3

2010-04-21 @ 04:00:11
Postat av: Sofie Sandklef

Åh! Hade så gärna velat vara med...!

2010-04-23 @ 19:09:57
URL: http://densofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback