Allt började i december

...Sen i december har mitt liv sett helt annorlunda ut. jag har upplev saker som jag aldrig någonsin kunde drömma om att få uppleva. Även fast jag inte mått på topp de senaste månaderna har jag fantastiska minnen och jag har lärt mig så otroligt mycket. Ja det har blivit en massa övernattningar på hotell, tågresor festande och vi har hamnat på de mest underliga platser landet över. Men fasen vad kul bi har haft. Vi har stött på de mest konsiga problem som vi löst på de mest konstiga sätt. Denna perioden har gett så himla mycket, något jag aldrig kommer att glömma...♥
Några funderingar..:
Undrar hur många mil jag åkt
Undrar hur många hotell jag hamnat på
Undrar hur många taxibilar jag åkt
Undrar hur många event/spelningar jag varit på
undrar hur många timmar jag sovit efter utenätterna (--->inga)
undrar hur många tågresor det blivit
Ja det är en hel del att undra över...

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha vilka minnen! Men så kul vi har haft, och kommer ha :)

2010-05-19 @ 19:38:39
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Jenny

ja du har då verkligen rest mycket!

lärt känna mariette hansson också :) häftigt!

2010-05-19 @ 20:05:52
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag är glad att jag fått uppleva en del av dessa minnen med dig/er :) <3

2010-05-19 @ 20:25:00
URL: http://marisofibrandstrom.blogspot.com/
Postat av: Fredde

Tack för att vi Maryfans fått följa dig och de andra runt om i landet via denna blogg!

2010-05-20 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback