Underbara dagar! (mer bilder från helgen)

Det finns nästan hur mycket bilder som helst från dagarna i Stockholm och på båten. Längtar verkligen tillbaka för vi alla hade grymt kul. Tänkte bjuda på lite fler bilder. Det kommer grymt roliga videos också så håll utkick, haha!:)
Syrran köpte en grumt snygg tröjja i Torsdags.
Shoppade också lite innan båten, vill ni se? :)
Jag var osminkad och naturell nästintill hela tiden, skönt! :)
Efter shoppingrundan blev det somsagt Vapiano med far, mycket gott!
Stötte på denna grymt snygga vespa också!
Jag i Taxin påväg till värtehamnen (där båten gick ifrån)
En stunds väntan innan vi fick gå ombord
Så fort vi var på båten var det dags att börja fixa sig
Sen blev det buffe, Mary och massa dans :)
Tillbaka i hytten..jaa ni förstår kanske varför man inte ville va där..
och var i h-vete tog min nya hatt vägen?
Morgonen därpå. jag och syster
Syster och jag igen. Man ser Åland i Bakgrunden :)

Film- rundvandring på båten. (man hör mitt halsband hela tiden, haha)
Nu ska jag sova, Vi hörs i morgon. God natt på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon :D

2010-05-03 @ 07:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback