Mini plattång

Dagen har varit jättebra idag, roligt att få vara på salong:)
Köpte med mig den minsta plattången jag någonsin sett. Köpte den nog för att den var gullig, kanske inte direkt har någon användning för den just nu.
Eeftersom den är så liten är den bra till korta hår exempelvis killar, eller luggar. Om inte jag har någon använding för den kanske min kille har:) hihi.
Den blir din för ca 250 kronor!

Sista chansen för er som vill vara med och tävla om spetstoppen, Drar vinnaren om en liten stund. Lägger upp namnet eventuellt bloggen på personen som vann! Lycka till alla som har tävlat!


Den är ca 1,5 dm (alltså inte stor)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh det är fint med lager på lager som du gjort :) haha, tror inte jag vinner. Är med i tävlingar jämt men vinner ALDRIG haha. Men jag hoppas på det bästa iaf :) det ska jag göra, tack för att jag får vara med!

2008-12-08 @ 20:54:53
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Carro

är de typ såndär HH eller va den heter? Finns i svart och ljusrosa på min salong :) . Kostar 199 för svart och 299 för ljusrosa. vi har ghd också duvet den där lila du ville ha? 1700 kr då får du även en fön med :)

2008-12-08 @ 22:46:41
URL: http://carroiswriting.blogg.se/
Postat av: Carro

Är de såndär HH ? den finns i ljusrosa och svart på vår salong, kostar 199 för svart och 299 för rosa. & du vet den där lila-blommiga plattången från ghd som du vill ha? vi har den inkluvsive en matchande fön för 1700 kr på vår salong

2008-12-08 @ 22:48:37
URL: http://carroiswriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback