Tips!

Jag plattar dagligen mitt hår spikrakt, men så fort jag kommit utanför dörren säger det "poff" så är hela håret frissigt igen. Hittade en bra produkt från lee stafford som är en antifrizz spary. För bästa resultat spraya en halv armlängd ifrån håret inann du går ut och det ger dig det bästa paraplyet mot frizzigt hår.

En annan produkt som jag gillar är studio hot straight från Loreal. Den lägger sig som ett skickt runt hårstrået och skyddar mot värme och ger ett mjukt och följsamt hår. Man kan både spraya i vått och torrt hår.
Dessa produkter kan jag verkligen rekomendera. Det passar nästan alla plånböcker!

Kommentarer
Postat av: Maria

Första gången jag tittar in här.. och tackar så jätte mycket för tipset.. Detta har jag vart på jakt efter :) vad ligger lee stafford produkten på ungefär? Använder ju annars studio.. men kan va kul o testa något nytt. kram på dig :)

2009-03-08 @ 23:10:56
URL: http://majjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback