Ugg

Är fortfarande sur över att mina drömskor från Ugg Australia inte passade :(  De skulle ha varit perfekta för mig nu i vinter, ååå. Liknande på brandos.se kostar ca 2000 kr
Orkade inte skicka tillbaka dom heller då det kostar. Så har bestämt mig för att sälja mina skönheter, antingen blir det tradera eller blocket. Tänkte bara fråga mina läsare först om ni hade något intresse för att köpa dom. För mer information kommentera detta inlägg!
Puss & kram Jennie

Uppdatering: det är storlek 8 som motsvarar 38:a, men jag tycker dock att det var en stor 38:a eftersom jag vanligtvis har den storleken.

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

men gud va snygga! synd att dem inte passade :(

2008-12-01 @ 21:07:38
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Juwligast

Sjukt snygga, ser dock ut att vara lite för små för mig .. tyvärr

2008-12-01 @ 21:14:33
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

8 är ju ungefär strl 42

2008-12-04 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback