Svar på frågor [skönhet]♥

hej
jag älskar dina skönhets tips och att du skriver mkt om kläder:) det skulle vara väldigt roligt om du skrev frisör tips som tex prudukter och frisyrer:D sen skulle jag tycka det vore kul om du skrev ett stort inlägg/ många små om smink som du avänder, frissyrer du gillar, tips på hur du vårdar dina naglar och vilken färg din gillar att ha+ märke, bra smink, hår prudukete, ja du fattar;) det hade varit jätte roligt att läsa:D

förövrigt har du en underbar blogg, puss<3

Svar:

Åh tack(:♥ Jag kan ju börja skirva ett inlägg om produkter jag använder till både hår och hy. Lite senare kan jag även ha ett inlägg om lite enkalre frisyrer. Hoppas det låter bra.

Shampoo, balsam inpacknig - Ja, då använder jag mig av keunes produkter (repair serien) jag tycker den är absolut bäst för mitt . Mitt hår ju somsagt ganska skadat och torrt, så den serien kan jag inte leva utan. . Produkterna hittar du hos frisören.

Shampoo, 150:-. balsam, 150:-. inpackning, 199:-

Leave in/värmeskydd- Värmeskydd är jättevikitgt, och desto vikigare är det att du har en produkt för dina behov. Om du använder an palttång tex måste du ha ett värmeskydd som skyddar upp mot 200 grader. Jag har en jättebra produkt, sleek från matrix. Den luktar supergott och håret håller sig rakt. Efter jag plattat håret vill jag få glans och få in alla toppar som brurar stå rätt upp (hihi)då brukarjag använda mig av matrix glansspary och kms silikondroppar (använder inte dessa samtidigt)

150-200:-                               ca, 150:-                     ca, 150:-

Make up- ja fvoriterna i min sminkväska är cover all mix (concealer) från make up store och primer mscaran från clinique. Annars består min sminkväska till mesta dels av isadora, max factor, clinique och make up store. De två sistnämda älskar jag!

 Favoriter; Cover all mix (make up store) - 250, Puder (clinique), ca 300:-, Primer (clinique). 300, Ögonskugga (make up store, 200:-

Naglar- Brukar regelbundet fixa min ngalar på slaong, brukar göra fransk manikyr med akryl/gele. För att de ska hålla sig fina brukar jag gå en gång i månaden. jag tar alltid hand om mina naglar. Smörjer alltid in dem med olivolja en gång om dagen, petar ner naglebanden, lackar dem och målar med en vit nagelbenna under nageltippen.


Hoppas du/ni fick svar på era frågor, ni kan fårga mig vad ni vill. glöm inte det! Ni kan gärna se mina andra tips under kategorin skönhet

Kommentarer
Postat av: anessa

söt söt söt blogg! :D höhö

2009-08-26 @ 16:54:16
URL: http://aanessa.blogg.se/
Postat av: meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

åå, vad roligt att du svarade på min fråga:) hihi, tack<3

2009-08-26 @ 17:04:03
Postat av: Marina

Hej, följa varandra via bloglovin? =)

2009-08-26 @ 17:07:28
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå va bra. nu vet jag vad jag ska satsa på:D

2009-08-26 @ 17:09:20
Postat av: Anonym

har faktiskt aldig hörttalas om keune:P

2009-08-26 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback