Bilder från kvällen i Stockholm!

Nu nu börjar det komma, jag pratar alltså om nervositeten för morgondagen. Klockan tolv kommer taxin och hämtar oss här på hotellet och kör oss till Mix Megapol. efter det blir det lunch och shopping, sen hem till pappa och fixa oss och efter det IDOL! Jag hoppas verkligen dert går bra på Mix megapol. hihi

Jag med efeterätten

Hahaha "tyst på er, jag kan fan inte sova" HAHAHA JAG DÖÖÖR

Jag och syster:) lika som bär...eller?
haha, jag utanför hotellet! Killer heels.

Mumsig middag:)

Kommentarer
Postat av: Karin

jag bor på östermalm, alldeles vid karlaplan:) vägen som går upp från djurgården och mellan strandvägen och karlavägen:)

natti! kramar

2009-12-11 @ 00:53:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jessica

vilken kväll :) <3

2009-12-11 @ 01:20:30
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

snygga bilder ;D

2009-12-11 @ 01:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback