En trött Jennie

Hej allihopa!
Snart är det läggdags för mig, haha! ja igår la jag mig klockan fem på morgonen så nu är jag helt slut och måste verkligen ha sömn. Partykvällen med några av klasskompisarna var jättekul, visst var det lite jobbigt vissa stunder men men kul var det ändå xD Idag mår man ju som man förtjänar! I morgon är det lördag och då ska jag på stan för att kolla på julklappar någon som har lust att hänga på?;)
Snart ska jag nanna, god nat sweethearts

Hittade den här jättegamla bilden på min mobil för ett par dar sen, haha!
Min naturliga hårfärg "Once you go black you never go back" haha nu är jag övertrött!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah XD God natt på rej!

2009-12-19 @ 00:42:28
Postat av: jennie

Du passar bäst i mörkt hår :)

2009-12-19 @ 11:38:48
URL: http://stuupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, du ska vara brunett!

2009-12-21 @ 00:18:02
Postat av: jasmin

bruuunettt

2009-12-21 @ 16:56:06
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback