Julklappstips!


Skitenkelt att hitta den perfekta julklappen på www.yves-rocher.se Man får fylla i om det är till han/hon och vilken budget man har. Helt perfekt!

Sedan får man bestämma vilken typ av förpackning presenterna presenterna ska ligga så att den blir extra personlig:)
Yves Rocher
Jag har redan fixat en julklapp till Mamma och den fixade jag på Yves Rocher en liten ledtråd om vad jag köpte finns precis ovan, hihi. Jag köper många av mina julklappar hos Yves Rocher!
Har nu börjat handla Julklappar?:)

Kommentarer
Postat av: anna

bra tips till en mamma:D

2009-12-05 @ 20:09:54
Postat av: Mikaela

Din bloggdesign är så fin, gillar headern! tror dock ja har kommenterat de förut i din blogg:P

2009-12-06 @ 01:58:54
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback