Fan, Fan, Fan!

Hej bloggen! Jag är så himla arg! Jag glömde min elslad till datorn i Arvika! Så nu sitter jag här med en stenåldersdator som har ett amerikanskt tangentbord, Great! Så jag får hålla på och klistra in dom andra bokstäverna som inte finns, hur kul som helst. men men jag får väl klara mig! Hur som helst bad jag mamma att skicka ner sladden hit så jag ska väl ha den i morgon. Jag lovar också att jag ska bli bättre bloggerska, det har ju inte blivit så mycket när jag har varit i Arvika. Men ett av mina nyårslöften faktiskt! Kommer inte orka blogga i morgonbitti innan jag går till skolan, jag kan ju ändå inte lägga in någon outfit så det ar ju ingen ide...men vi får hoppas att sladden kommer i morgon så att jag kan lägga in bilder! Men ni får sova så gott så h;rs vi i morgon! Pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va jobbigt...

2009-01-09 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback