Idag är ingen vanlig dag!

Har precis kommit hem jag, älsklingen och Isabelle har varit och kollat på möbler. Jag och Marcus vill ju ha det riktigt fint i trean:) vi har antagligen bestämt vilken soffa vi ska ha! Jag har sett min drömsång, och världens gosigaste matta. Vi kan ju tyvärr inte köpa möblerna än, eftersom vi inte har någonstans att ställa de, så det får bli senare.

Idag är det ingen vanlig dag, utan min älskade storasysyers födelsedag. Grattis syster på 19-årsdagen! Tyvärr kunde jag ju inte träffa henne idag:( hon bor i Gävvle och jag bor här så det blir långt att åka, plus att hon har en viktig pingismatch där.


Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis till henne:)

2009-01-17 @ 18:23:01
Postat av: Lisa

Jag vill också flytta...

2009-01-17 @ 18:44:28
Postat av: Jessica

Tack syrran :) love you <3

2009-01-18 @ 09:58:13
URL: http://jesssicalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback