Jennie tipsar

Jag vill tipsa er ännu en gång om gratisgenerationen igen! Jag gillar egentligen inte gratissidor, men denna skiljer sig från de andra! På denna sida samlar man poäng för att sedan växla in dem mot riktgt dyra prylar som du får gratis! Om du vill komma upp i högre poäng snabbare kan du använda dig av de betalningserbjudandena som finns. Men annars kan du göra som jag att du bara värver vänner och får poäng genom det!

Det finns en hel del prylar som du kan välja mellan när du känner att du samlat nog med poäng. Exempel på dessa är:

Presentkort på MQ, Nintendo DS, Playstation 2, Playstation 3, Presentkort på kicks , Acer-laptop, PSP,
IPOD Touch, Mobil och mycket mer! Själv ska jag välja denna gulliga datorn:) hihi
Medlemsskapet är gratis!

Så se till nu att ni blir medlemmar och det blir ni här!




Gratis

Kommentarer
Postat av: codi

Fin blogg ! intressant att läsa

2009-01-26 @ 22:15:35
URL: http://thetwins.blogg.se/
Postat av: ELlen

Hejsan, vilken rolig blogg du har :) Jag har precis gjort en blogg, tänkte fråga om du ville komma med lite tips och läsa :)?

Bloggen ; www.hildingellen.blogg.se

2009-01-26 @ 22:44:35
URL: http://hildingellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset!

2009-01-26 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback