Svaren!

1. Vilka är dina bästa skönhetstips? - Att dricka mkt vatten, äta mycket frukt och hårform. Detta är ett måste för mig varje dag och då vet jag att jag fått i mig de vitaminer jag behöver, självklart äter jag ju mat också:)

2.Finns det några nackdelar med affilator? - jag har varit medlem på affilator en vecka nu och jag tycker det fungerar hur bra som helst. Hittills finns inget negativt.

3.Hur mycket tjänar man? - Det är olika. Jag har tjänat ihop en del på bara en vecka kan
jag säga, jag vill inte gå ut med eaxakta summor, men pengar blir det:)

4.Hur får man pengarna? - Pengarna sätts in på ditt konto.

5. Det känns lite dumt att lämna ut massa uppgifter om sig själv, hur säkert är det? - Det kan inte jag svara på.
Men vi handlar ju på nätet och lämmnar ut våra uppgifter, så det är ungefär samma sak.

6. Är du medlem på det? - Självklart är jag det!

7. Vilka bloggar läser du och varför? - Jag läser en hel del sköna bloggar! jag föredrar faktisk "småbloggarna framför dom "stora" Anledningen till detta är att jag fått uppfattningen om att "de stora bloggarna" skriver bara för att de måste och att det vet att de får pengar för det. Jag säger absolut inte att det är så men jag har fått den uppfattningen.
Jag tänkte faktiskt börja med att lista veckans blogg i min blogg tkr ni det låter som en bra idé?

8. Går du på gymnasiet och i så fall vilken linje? - yes jag går på gymnasiet, frisör:)

9. när man är medlem på affilator, vart och hur ska man klicka/göra för att få chans att tjäna pengar på sin blogg :)    -  först måste man ansöka till det företaget som man vill göra reklam för, och sen är det bara att lägga ut reklamen på bloggen. Men det finns en jättebra Kom igång guide på startsidan, där står allt jättebra, steg för steg.  Lycka til!

10. Vem är dina stilikoner? - Jag har ingen dirket stilokon. Ja inspireras mycket av olika bloggar. Däremot tycker jag att Elin kling klär sig enormt snyggt. så hon är väl en av mina stilikoner kan man väl säga

11. Hur ser din favoritparty outfit ut? - Svart, svart hihi.. Klännig, tights, höga pumps och en kuvertväska, Klart! Klackarna gör outfiten hel.

12. Är du förlovad:P - Yes i am!



Kommentarer
Postat av: Michelle

sv: jadå jag är nöjd med svaren! :)

Tack..

2009-01-23 @ 07:47:52
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: JULIA

svar: ja detg låter som en hjälp, får kolla närmare på det i mon för nu hinner jag inte ;)

2009-01-23 @ 18:56:03
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback