Kvällen i bilder

God morgon på er! jag har verkligen lyckats vända på dygnet. Jag lägger mig vid tre varje natt och sover till ca halv tol-tolvn på dagarna. Inte bra, jag måste försöka lägga mig innan ett någon natt bara för att vända tillbaka. men men nog om det. Det känns som om jag och marcus har myskväll varje dag, vi äter alltid god mat se på bra filmer och håller om varndra i soffan, bara han och jag. men vet ni vad jag älskar det♥ Varför skulle man inte kunna mysa lika mycket på en måndag som på en lördag? fundera på det:) Nu ska jag äta frukost. Puss på er!


Det går bra att varavegetarian, jag knaprar sallad och bönor!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Något som är riktigt gott det är att doppa gurka, morötter och paprikastavar i chipsdippen :) kom och tänka på det när jag såg tallriken på sista bilden!



Kramar

2009-07-10 @ 12:21:22
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

va mysigt!

2009-07-10 @ 12:55:37
Postat av: Anonym

Ni två verkar vara så söta!

2009-07-10 @ 12:59:14
URL: http://haringenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback