Påväg hem från Karlstad!

Hej bloggen! Just nu sitter jag i bilen, är hemma om ca en timma. Blev en snabbsväng på h&m där jag hittade en jacka och ett par trosor. Sedan stack vi till Ikea där vi fastnade några timmar. Vi åt mat och shoppade en hel del. Jag fick bland annat med mig två söta ljuslyktor, 5 krukor, kuddar och ännu mer galjar. Jag visar allt när jag kommer hem. vi hörs då! puss.


Johan min bror, och min mat. Lax blev det, är fortfarande veg (dock äter jag vitt kött ej rött)

jag och en av mina kassar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gott med lax, nu blev jag sugen på det. hehe

2009-07-16 @ 18:36:15
Postat av: Anonym

jag vill också till ikea, synd bara att man har så långt:/

2009-07-16 @ 20:55:51
Postat av: Anonym

Då är du inte vegetarian...

2009-07-26 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback