Time to sleep

Börjar bli riktigt sömning nu känner jag, lika bra att lägga sig. Har ändå inget nödvändigt att göra uppe nu. I morgon ska jag träffa min vän Louise från klassen, vi ska luncha, gå lite på stan sen blir det hem till mig där vi ska toppa varandras hår. Det ska bli riktigt kul att träffa henne igen, var ett tag sen tyvärr. dagarna går så fort och när båda jobbar är det svårt att hitta ett tillfälle då det passar båda. Men somsagt sängen väntar. men vi hörs ju som vanligt i morgon. Take care♥

Jag och Louise under en hantverkslektion.

Kommentarer
Postat av: CHRJ

sv: tacktack, din blogg är också fin! =)

2009-07-13 @ 00:09:29
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta, hoppas du får en bra dag!

2009-07-13 @ 09:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback