Jennie tipsar..

om Pointshop.se! En gratissida, där man inte behöver värva medlemmar eller något sådant. Utan man tjänar sina poäng genom att besöka olika sidor, gör olika tester (tex hur onyttig är du?) , eller andra erbjudanden. Man kan också skapa sig en blogg då man tjänar 200 poäng per inlägg. Jag har varit medlem sen i morse och har redan skrapat ihop 3300 poäng=) Medlemsskapet är såklart gratis!

När du vill växla n dina poäng kan du välja mellan en massa roliga premier som exempelvis : piercingar, tidningar, presentkort, mode och kosmetik där man kan velja mellan märkema Dior, Clarins, Clinique, Lancome med flera!

Som sagt du behöver inte värva massa vänner för att få poäng! jag har tjänat mina 3 300 poäng genom att besöka olika sidor! Bli medlem [här] (eller klicka på bildem)

Mina poäng:


PointShop.se

Kommentarer
Postat av: Em

Vill du ha en miljon?

2009-03-03 @ 23:14:18
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: SHORTY

Sv; tack tack så mycket! vad glad jag blir :D kram

2009-03-03 @ 23:38:49
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Bra sida!

2009-03-04 @ 07:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback