Dagen/dagarna!

Hej bloggen!
Jag har verkligen inte orkat uppdatera eller ärligt talat har jag faktiskt inte haft någon lust:P
Igår i alla fall mötte jag upp Viktoria här i Göteborg, vi gick lite på stan och jag hittade en jättesöt blus på tessi:) Efter stan gick vi och köpte kebab (då vi skämde ut oss som fan thhihii*) och såg på idol! Helt plötsligt blev vi sugna på varm choklad så vi åkte in till café Condeco (vid kompassen) där vi satt och drack cholklad vid typ tolv, as mysigt! Men kvällen slutade inte där utan när vi kom hem till mig igen såg vi på en jätteläskig skräckfilm. Kvällen var supermysigt:) Tack söta vick för allt skratt du bjudit på;) Idag har det varit en slapp och mysig dag, vi åkte hem till victoria i morse, men nu sitter jag här hemma hos mig igen. För nu ska det nämligen firas Haloween, vi ska bada badtunna:) hihi! Trevlig kväll på er♥

Min fina tunika jag köpte igår:)


Kommentarer
Postat av: amanda&caroline

hej!

va fin blogg du har!;)

va heter typsnittet på texten som du har i headern?

skulle bli väldgt glad för svar :)

kram:))

2009-10-31 @ 21:15:50
URL: http://mandihvcarrsi.blogg.se/
Postat av: somaa

Var det i nordstan du köpte den ? Den är jättefin :)

2009-10-31 @ 22:29:59
Postat av: Anonym

tunikan ser jättsöt ut:)

2009-11-01 @ 01:05:01
Postat av: hanna

gud vad fin den va!:)

kram! ;D

2009-11-01 @ 12:02:24
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback