Hiss listan!

God morgon bloggen!
Filmen District 9 ja såg i går var sådär, lite för mycket utomjordingar och sånt för min smak. Idag har jag ett fullspäckat schema! Först ska jag vara på salongen till sex efter det ska jag hem och städa lite. sedan ska jag fixa mig för att gå ut och käka middag med mina vänner på jörntorget. Kvällen avslutas förhoppingsvis med party:) Nu tänkte jag göra en Hiss lista. Hörs snart igen♥

Hunterstölvlarna (som jag bloggade om igår) - de är så himla snygga och prefekta nu i höst/vinter. Jag vll verkligen ha ett par på stört. Någon som vet vart de säljer sådana?

Stora långa mysiga sockor, som sticker upp lite över kanten på bootesen, mysigt och snyggt. Måste införskaffa en hel hög:)

Hemma myskvällarna med levande ljus, film och snacaks med vännerna och/ eller pojkvän/flickvän! Kan det bli
mysigare en mörk höstkväll?:)


Förresten idag är det den 11:e september, hatar det datumet, känner mig lite rädd...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar hunterstövlar!:D jga tror man kan köpa dem på brandos!

2009-09-11 @ 08:15:34
Postat av: erika

jag håller med dig hissar allt!

2009-09-11 @ 08:44:19
Postat av: Camilla norsk jente

Tusen takk for gratulasjonen! Håper du også får en kjempe fin dag!:D

2009-09-11 @ 08:59:35
URL: http://camilleas.blogg.se/
Postat av: Vic ♥ - Bloggdesign

Hunterstövlar kan du hitta på åhlens city i nordstan :D skutta dit och testa ett par ;)! <3

2009-09-11 @ 18:23:51
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/
Postat av: lindha

gör du designer? din e jätte fin:D

2009-09-11 @ 22:47:16
URL: http://lnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-12 @ 10:44:22
Postat av: Anonym

håller med!:D

2009-09-12 @ 10:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback