Folk börjar undra var jag bor?

..Då kanske det är på tiden att fundera över det själv. Har varit så otroligt mycket i Stockholm och Halmstad på senaste och även på andra platser såsom Arvika, Gävle och Malmö. Jag vet ärligt talat inte vart jag bor längre..eller jo. Har min egen lägenhet i Gbg, mamma och pappa bor i arvika + att vi har en egen lägenhet i Sthlm. Jag älskar att resa och alla resor bidrar med så himla mycket skojj. Det uppstår nästan alltid problem på våra trippar, men vi lyckas alltid all lösa dom. Även fast det bli mycket tårar så ha vi det så himla kul tillsammans..Jag kommer fortsätta att resa ett tag till och jag ser fram emot precis allt. Nu sitter jag förövrigt på tåget påväg till Stockholm. Det är ju förtusan kryssning i morgon för er som missat det! Det kommer bli så kul. Men jag säger som syrran, glömde jag byxerna sist, måste nog hyttnumret stå i pannan på mig annars blir det inte bra haha! Vi hörs senare. puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha blev kortare än jag tänkt men aja det duger. Ha så kul imorgooooooon!

2010-04-28 @ 20:21:09
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha de gäller att leva livet!! :)))

2010-04-28 @ 20:30:22
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback