Just like a dream and it became reality...

Sagt hejdå till till familjen och det trygga ännu en gång. Det känns så konstigt att höra pappa säga "ring när du kommer hem". Jag bor faktiskt inte hemma (i Arvika) längre, det har jag inte gjort på tre år. Jag bor själv och får ta hand om mig själv helt och hållet i en storstad som jag egentligen inte är van vid. Dessa tre åren har bara flugit iväg och jag kan inte fatta att det snart är slut. Snart ska jag flytta igen, denna gången kommer jag utvecklas ännu mer och få ännu fler utmaningar och kanske ännu större?. Men det är ju då man utvecklas som person. Livet är fullt av utmaningar och jag lyckas (hitills) tackla alla väldigt bra. Jag är ung och singel, klart jag ska testa på olika saker. Jag är inte bunden till någonting och Göteborg finns alltid kvar för mig. Jag kommer gå min egen väg och inte bry sig om vad andra tycker och tänker. Jag kommer alltid ha i bakhuvudet att falskhet och elakhet grundas på avund och ingen ska få trycka ner mig.

Kommentarer
Postat av: Mari

Lev livet! :) Puss

2010-04-25 @ 14:30:51
URL: http://marisofibrandstrom.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hoppas detsamma:)

kram

2010-04-25 @ 16:33:48
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback