På tåget...igen ;)

Hej hej!
Har precis lämnat vackra huvudstaden! Igår morse åkte jag från Stockholm till Gävle för att åka hem till syrran. Vi hade en jättetrevlig dag med promenader, god mat och vin. Gävle är en mycket fin stad, värt att besöka:) Just nu sitter jag på tåget påväg hem till Göteborg. I morgon ska vi ta oss ännu längre ner i Sverige, närmare bestämt Malmö. Vi ska träffa en underbart go tjej för fika, kanske shopping och mys. vi hörs puss!
Synd att man har det där jobbiga kaffeberoendet alltså, Men gott är det!
Tummis syrran! :)
Stockholm är alltid lika vackert. Dock mycket kallt idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

sv: aw, tack! men det är du som är jennie :)

jättefina bilder ;D

kram!

2010-04-19 @ 21:54:10
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: jessica

tummis syrran :)

2010-04-20 @ 00:34:00
URL: http://jessicalarsson.webbblogg.se
Postat av: Anonym

Hej har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna men nu är jag tillbaks och ska updatera bra hela helgen!:) Nu är frågan är det något speciellt ni vill läsa om?



Jag hade tänkt att ha en liten mini tävling. Kanske lägga upp lite självförtroende tips osv.. Kom gärna med dina tankar och tips.



Har du några självförtroende tips som du vill gästblogga om i min blogg säg till!:) eller vill du gästblogga om något annat speciellt ämne hör av dig!:)

2010-04-22 @ 19:54:47
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback