Bildbomb från helgen!

Hej allihopa, det var ett tag sedan jag skrev. Det beror på att jag har varit väldigt upptagen med olika saker. Som de flesta av er redan vet skulle jag ha åkt Iväg till Italien i veckan, men det gick inte, jag kunde bara inte åka av olika anledningar. Mitt hjärta sa nej! Istället åkte jag iväg till Stockholm i torsdags med syster. Vi har haft det helt underbart tillsammans, massa promenader i gamla stan, shopping, fika och fest. Här kommer lite bilder från dagarna jag varit borta.
Bild från i Torsdags:
Direkt efter att jag hoppat av tåget från Gbg mötte jag upp syrran på
stan för shopping och fika i solskenet.
Bilder från i Fredags:
På fredag åkte vi in till stan ganska tidigt för att ha en heldag på stan.
Vi gick och gick i det underbara vädret, så himla härligt!
Lite shopping blev det också :)
Senare under dagen mötte vi upp Mari som kom från Åland:)
Promenad i solnedgången
Love, love, love, I want your love
Gamla stan
Vacker utsikt
paus efter backen ;)
Bilder från i Lördags:
Lördag dag tillbringades lite på stan och prommenader. Vi tog oss från vår lägenhet i Stockholm till hotellet på Södermalm. Efter det fixade vi oss för kvällen och gick till baren Cobra där vi förfestade med Majsan och Mona. Mycktet trevliga tjejer:) Tack för en toppenkväll!
Handlat lite för mkt gott ;) ...(märkte jag dagen efter)
Vi på Kolingsborg innan stället öppnade (därav det tomma dansgolvet)
Dans och väntan på mary
Ett fantastiskt bra Gig!
Jäkligt snygg outfit må jag säga ;)
Therese är grym på Gitarr:)
Vacker som få
Mary-Jet och bandet! så himla bra!
Bilder från i Söndags!
En mkt trött Jennie efter en partynatt, ont i fötterna och otroligt svullna ögon :(
Vi bodde på hotell från lö-sön, Scandic Malmen på medborgarplatsen!
Utsikt över medborgarplatsen:)
Tack för ännu en fin helg.....och du, det var värt det. Värt varenda minut!♥

Kommentarer
Postat av: Fredde

Satt här och surfade runt på olika "Mary-bloggar" i förhoppning om att hitta några bilder från lördagen. Hade varit här inne tidigare idag och kollat men inget ... men så nu finns det en mängd trevliga bilder från er vistelse och givetvis från spelningen. Härligt! Tack!

2010-04-18 @ 20:29:20
Postat av: Karin

härliga bilder, du verkar ha haft det riktigt bra:)

2010-04-18 @ 21:41:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jenny

det verkar ha varit en bra dag i sthlm för dig Jennie!

fin du var också :)

2010-04-18 @ 23:23:07
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: så pass? nej men va kul! då kanske vi ses nån dag :)

2010-04-18 @ 23:32:07
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mary hade en väldigt snygg jacka på sig.

Vet du var hon köpt den?

2010-04-19 @ 15:32:30
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback