Underbar kryssning

Hej allihopa!
Sitter på hotellet Skandic Malmen och efteterfestar (efter kryssningen) lite innan det blir Kolingsborg. Vi kom hem till Stockholm i ett helt stycke och båten varken störta eller sjönk. Vilken tur, puhh. Vi har haft en grym kryssning, med mycket party, bra musik och helgalna människor ;)
Torsdag
Precis färdigfixade inför kvällen
Mari och Jessica vid buffén
Efter middagen förfestade vi innan det vardags för kryssningens höjdpunkt, Mary-jet!
Puss Mari
Helt underbar spelning
Vi dansade och sjöng som aldrig förr:) Jättebra spelning!
Härligt gäng! stjärtbra......
mina fötter svullnade upp tre storlekar...hoppade, dansade och sprang runt i dessa 13 centimetare från 7-5 på morgonen..Notera "kladdet" på fötterna! hehe
Hytten, sov inte mycket...däckade och vaknade panikslagen.. Min jobbiga klaustrofobi tog över..kolsvart och jag tog mig inte ut
Fredag
Vaknade upp någon gång på förmiddagen bakis men ändå rätt pigga. Vi tog oss ner och käkade frukostbuffe, mums! vi var dock inte de enda som var trötta, Mariette och Alisa var också trötta efter en lång partynatt, men det är ju inte Gay-kryssning varje helg eller...?;)
Jag och jessica innan frukost
Vaknade till efter morgonkaffet ;)
Några timmar efter frukosten blev det fika!
Man kan aldrig få för mycket kaffe :)
Klaustrofobisk korridor..nästan som halmstad arena, haha!
Hoppas ni har/får en grym valborg.
Nu ska det dansas:) puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

ser ut som en riktigt trevlig kryssning!

kram sanna

2010-05-01 @ 14:14:19
Postat av: Jessica

vilka härliga timmar det var! :))

2010-05-01 @ 15:00:04
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: sophie

gud vad fina skor :o!!

vart har du fått tag på dem om man får fråga (a)?

2010-05-01 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback