Alla ♥ dag tips till tjejen!

Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg, för mig betyder den här dagen väldigt mycket och för vissa ingenting. Jag gillar att ge de människor jag tycker om presenter, jag tycker det är att visa känslor på ett sätt. Jag har tittat runt lite i olika butiker och jag har hittat ett jättefint presentkitt som kommer från  Nougat London. De säljs bla på Raglady men också här! En perfekt present till tjejen!




Nog för att de luktar otroligt gott, är designen super fin, Love it!

Nougat Ballet Bag, gåvokit med Nougat's underbara badolja Nourishing Bath Velvet i vacker glasflaska samt travel size av Shower Gel och Body Shimmer.

Innehåller:
  • Nourishing Bath Velvet, 500 ml
  • Moisturising Shower Gel, 100 ml
  • Sparkling Body Shimmer; 100 ml

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Å det skulle ja inte tacka nej till :) super mysig present!

2010-02-10 @ 10:35:43
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå vill ha!!

2010-02-10 @ 10:52:32
Postat av: Anonym

jag använder bara parfym

2010-02-10 @ 11:32:05
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback