Halmstad arena!

Hej bloggen!
Förlåt för att jag inte har updaterat, men jag har haft det fullt upp hela dagen. I morse fick vi syn på Mariette i hennes söta mariette bil, hihi. Sen åkte i till halmstad arena där vi fick vara med och kolla på genrepet. Mariette var jätteduktig och självklart var både alisa och Mariette lika goa som alltid. Ni ska bara veta var jag saknat dom. Ser fram emot i morgon då det blir invingnigsfest. Vi kommer ha det så kuuuuul! :D puss på er!

Jag pratar om vad som händer, haha ^^

Rebecca och jag i halmstad arena

Syster och jag

Mariette repar, det var askul att titta på. Härlig känsla var det i alal fall. vi var typ ensammna i hela arenan hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Fredde

Kul att få se lite bakom kulisserna!

2010-02-19 @ 23:29:47
Postat av: Jessica

fan vad jag längtar till imorgon!! :)

2010-02-20 @ 01:14:34
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-20 @ 08:38:12
Postat av: Anonym

fan va coolt ju! bra videosar:)

2010-02-20 @ 09:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback