Jennie överlycklig

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Göteborg. Jag är helt överlycklig, har träffat fyra undebara människor i Halmstad idag (Mariette, Alisa, Rebecca och Mari) asså fy fan. ja kan som vanlgligt inte förklara min lycka. Vi fick vara kvar efter att andra fans hade gått och vi hade våran egen tid med Mariette och Alisa aldlles ensammna. Vi gav Mariette lite smått och gott bla en flaska Amarone (hennes favorit vin), skitglad blev hon:) Sen kramades vi i massor som vi alltid gör. fy fan vad mycket jag älskar dom. Innan detta stod hon ju på scenen och sjöng ca åtta låtar tårarna bara rann på mig det blev bara för mycket för mig, fötlåt mig Mariette i falla du kom av dig, men kunde inte stå emot. såg att hon tittade på mig när jag grät, hon blev själv rörd;( åhh vill bara krama dig igen.) När vi väl hade sagt hej då och var påväg till bilen så kommer de och kör förbi oss tutande där en glad Mary vinkar och pussar mot oss åh vad vi älsklar er! Vi ses om två veckor (fattar inte hur jag ska klara det men.....) jag längtar redan efterer sötisar! Puss

Jessica och ja vid marys bil

Jessica, mari och jag

Alisa och mariette

Hennes fina bil igen ;D

Jessica, mary, jag och alisa. älskar er! <3


Ett litet filmklipp när Mary sjunger.. Tårarna bara rann på mig..
det gör de även nu när jag tittar på klippet :/

Kommentarer
Postat av: Soma

Heej heej Jennie du bloggar bara om mariette nu förtiden så man har ingen lust att läsa din blogg.

2010-02-06 @ 21:11:06
Postat av: Anonym

2010-02-06 @ 21:19:52
Postat av: moa

Åååhh vad avundsjuk man blir när man läser detta!:D Fy fan mariette är underbar!

2010-02-06 @ 22:17:18
Postat av: azra

Det vore konstigt om du inte såg mig, du hälsade inne på centralen ju?

2010-02-06 @ 22:50:41
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh dom e så fina, fan vad jag älskar dom :)

2010-02-06 @ 23:16:19
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Emma

jaa värsta fina klippet på värsta fina människorna<3

Saknar dom som faan :(

Längtar tills jag får täffa dig och Jessica<3

saknar henne och dig <3

Kram<3

2010-02-06 @ 23:37:53
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: Mari

tack för en toppen dag! jag kommer inte kunna smälta detta på länge känner jag, hehe! <3

2010-02-07 @ 00:03:53
URL: http://marisofibrandstrom.blogspot.com/
Postat av: Hanna

coolt att du brukar träffa mariette egentligen :D, hur känner du henne? =)

kramis <3

2010-02-07 @ 08:47:04
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: bella

oj snacka om att du är ett stort fan.

2010-02-07 @ 12:46:59
Postat av: Anonym

är du kär i mariette eller vad är grejen?

2010-02-12 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback