Bloppis hos mig♥

Eftersom halva min garderob består av oanvända kläder med prislapp kvar tänkte jag ha en Bloppis som några önskat. Om ni är intresserade av plagget nedan maila [email protected] eller kommentera inlägget! :)


Tunikan är köpt för inte alls längesedan, det är en XS passar även en S (alltså stor i storleken) Egenntligen vill jag verkligen inte sälja denna för den är verkligen min sil, men tyvärr har den bara hungit i garderoben sen jag köpte den. Den är alltså helt ny med alla lappar kvar. Nypris är 300:- mitt pris 150:- (eller högstbjudande) Så om du är intresserad kommentera eller maila:) ♥

SÅLD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin:) inte riktigt min stil dock

2010-01-19 @ 18:11:34
Postat av: Emma

men då kan du få den billigare :P va vill du ge? den är rosa :D rosa headset också :)



2010-01-19 @ 19:11:03
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag är intresserad :)

Jag mailar dig.

2010-01-20 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback