Lättad men ändå förbannad..Videoblogg!

Hej bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering. Men ni kommer förstå varför. Igår (halv sex) hoppade jag på tåget till Sthlm, jag skulle möta upp syrran där när tåget skulle komma in vid nio. Efter det skulle vi ta oss till Momma där Mariette skulle spela. Som vanligt krånglar sj till det och denna gången rejält. Vi satt fast 3.5 timmar utanför halsberg och dertta gjorde att ja missade hela hennes spelning (kom fram halv ett på natten). Jag satt och grät och grät hela vägen från hallsberg hade verkligen panikångeset. Men sen blev jag mycket lättad. Jag fick nämligen prata med Alisa (mariettes flickvän) på telefonen, kunde inte hålla så jag grät även när jag pratade med henne. Hon var så himla go "gråt inte nu jennie, vi kommer ju träffas på lördag i halmstad, det är ju bara en vecka kvar" Och jag tyckte det var jättelänge. men Sen sa dom vi kunde träffas i morgon (idag lördag) blev så glad så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen...Love Alisa och Mariette. puss på er

Videoblogg från halv sju i morse. Jag flummar..Watch it!

Jag på det hemliga hotellet, hihi:) Precis innan vi träffade Mariette och Alisa!
Fan va underbara ni två år. Jag saknar er redan fast det var 4 timmar sen vi sågs x) ses på lördag!♥

Fan bild från igår på Momma (fan att jag satt på tåget, är så himla bessviken på sj) Syster är med! Mariette sa såhär: "här är min fanclub, alla utom Jennie" (syster, som jag blev kallad)  hihi♥

(bild lånad från mariettes blogg)

Kommentarer
Postat av: Bella

hur känner du mariette? (:

kan du inte berätta lite om hur du lärt känna henne? :)

Tack från en av dina läsare! :)

2010-01-30 @ 18:30:14
Postat av: lina

ååå ville också till momma, men har inte åldern inne tävrr;(

2010-01-30 @ 18:41:35
Postat av: Emelie

så sjukt irriterande att tåget var så himla försenat och du missade spelningen, kan verkligen förstå att du började gråta! :/ Men jätte snällt av alisa och mariette att du fick träffa de sen ju :) <3 de är för underbara <3

2010-01-30 @ 20:01:59
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Nenaa

Åh, fan vad hemskt... Sitta på tåget på vär till en konsert och KOMMA FRAM FÖR SENT... Stackare...!

Men kul att du fick träffa henne/dem igår, i alla fall! AVIS :( :D<3



Kram

_

http://maryjethandsome.blogg.se

2010-01-31 @ 10:17:46
URL: http://nenasegerbrand.devote.se
Postat av: Anonym

kul video xD

2010-01-31 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback