Nu är det år 2010

Att göra en årsresumé med bilder skulle ta jättelång tid så jag kan sammanfatta året med text istället. Året som gått har varit mycket jobbig, massa tråkiga saker har hänt, så jag får sammanfatta året som ett dåligt år. Dock i slutet av året blev det mycket mycket bättre och jag hoppas 2010 kommer bli ett toppenår!

År 2010 kommer jag att
♥ Åka till Italien
♥ Ta studenten
♥ Ta Gesällen
♥ Shoppa en massa :D

År 2010 hoppas jag att
♥ Jag kommer få bättre självförtroende
♥ Jag kommer gå ner ca 3 kilo 
♥ Jag kommer få ett bra jobb  (/eller gå make up skola)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt att höra... Hoppas du får ett bättre 2010!

2010-01-01 @ 14:11:11
URL: http://jaspelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback