Svar på era frågor!

hur lång är du?
Jag är 1.68,5 (den där halva cm är viktig, hihi :)

vilken skostorlek har du?
37/38

hur många besökare har du i genomsnitt per dag?
Min statestik pendlar riktigt reajält asså. När jag har varit på startsidan har det varit skitmycket sen går det ner och upp igen. Kan vara rikigt spännande att kolla staistiken faktiskt hihi x)

vad är det bästa med att blogga?
åh det är mycket det! Jag älskar att göra collage av shopping och önskelistor. Men också att man får kontakt med en del bloggläsare, det är skitkul! samt erbbjudanden och tävlingar man får vara delaktig i.

Vad är ditt mål med bloggen? :)
mål och mål.. men jag försöker alltid att hålla min blogg mycket Jennie alltså bara blogga om det jag gillar och det jag tycker är snyggt.

Vilka är din favorit bloggar? :D
Mååånga, alldeless för många för att skriva det här x)

Känner du Mariette? :P
Nej, det kan jag inte påstå. Men hon känner alltid igen mig och och pratar med mig på hennes spelningar:)

Jag skulle vilja veta om du använder ansiktsmask och i så fall vilken? Jag har ganska torr hud och jag har fortfarande inte hittat den "perfekta" ansiktsmasken. Använder du någon bra? Och isåfall vart kan man köpa den?
åå jag har verkligen hittat min favvo, men jag vet inte vad den heter:P Den är värmande och avslappnande. Men jag vet att den säljs på Åhléns och kostar 20 kr! Den måste du prova, den är super.

Hur länge har du haft piercingen i näsan? Gjorde det ont att ta den?
Jag har haft den sedan jag var 14 och ja, det gjorde fruktansvärt ont:P

har du något fritidsintresse? något som du brinner för? tex, sjunga/dansa/någon sport o.s.v? :)
Förr sjöng jag (både i kör och tog sånglektioner) och dansade, men nu gör jag tyvärr inget av det, förutom massa sång när jag är ensam hemma, hihihi. Nu brinner jag för att gymma, hihi!

Hur kom du in på startsidan av blogg.se, vem är det som sätter in inlägg på startsidan?
Hur jag hammnade där? Jadu, jag skrev om ett aktuellt ämne (tex när Britthany Murphy dog) och jag antar att det var chfredaktören här på blogg.se som såg det och publicerade det:) TACK!

Är de här din första blogg eller har du haft andra innan?
Yes, jag har bara haft denna!

varför började du blogga? :) lite konstig fråga kanske, men nyfiken ;)
Jag började blogga för att ge med mig lite av frisörtips, visa det jag shoppat och visa det jag tycker är snyggt:)

Du har sååå fin blogg!
Älskar den och älskar dina tips som du lägger ut. Jag har följt dem och dem funkar perfect. Jag undrar hur lång tid tar det för hår att växa? Asså hur många cm växer håret per månad och hur lång tid? JAg vill ha långt vackert naruligt hår som dej :D
Kraaaam och glöm inte jag älskar din blogg :D <333

Tack sötnos!
Håret växer ca en cm per månad (hos vissa växer håret ännu snabbare) Det är viktigt att hålla topparna fräscha om man vill spara ut sitt hår. Om man inte klipper sig går topparna av och det slitna kryper allt längre upp i strå och tillslut går håret av. Jag skulle rekommendera att ta det yttersta på topparna var 6:e - 8:e vecka! Kolla in andra hårtips här! Lycka till :)

Din blogg äger! Jag älskar den och följer den få ofta jag kan,den är bäst!
Jo,jag tänkte fråga dig om du äter hårform.Jag har rekomenderats att äta det men jag undrar om det verkligen hjälper? Och om det gör det kan det vara farligt att äta FÖR mycket typ 4 gånger om dan? Tack i förhand!/Larissa
Tack så mycket! vad glad jag blir:) Nu till din fråga:
Jag har ätit hårform i ca 1,5 år dock gjorde jag ett uppehåll med dem under en tid. I samband med det tappade jag stora mängder hår (inte pga av att jag slutade med dem, utan annan orsak) så jag vill äta något "starkare" och då blev jag rekomenderad att äta hårkontroll. Hårkontroll fungerar på ungefär samma sätt bara att de inehåller mer  och olika ämnen/vitaminer än vad hårform gör. Hårkontroll har fungerat mycket bättre för mig, skillnaden är betydligt större om man jämnför med hårform (som också fungerade). Hårkontroll ska tas 2(-4) gånger om dagen medans hårform ska tas 1-3 gånger perdag, så jag tror inte du skall ta mer än tre. Men somsagt hårkontroll sägs vara ett lyckopiller får håret så prova det:) Lycka till♥

Lite frågor blev det allt;D hoppas ni blev nöjda med svaren♥

Kommentarer
Postat av: Ada

Ja! Du tog med min fråga! :D Tack för svaret!

2010-01-09 @ 23:24:04
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack för svaren sötis :)

kram <3

2010-01-09 @ 23:24:53
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för svaret:) jag sjöng och dansade också jättemycket förut(inte längre) :p hehe

puss

2010-01-10 @ 01:29:17
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Larissa

Din blogg äger! Jag älskar den och följer den få ofta jag kan,den är bäst!

Jo,jag tänkte fråga dig om du äter hårform.Jag har rekomenderats att äta det men jag undrar om det verkligen hjälper? Och om det gör det kan det vara farligt att äta FÖR mycket typ 4 gånger om dan? Tack i förhand!/Larissa

2010-01-10 @ 11:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback