Ni följer väl mig på finest.se/emmajennie

Längesedan jag uppdaterade här.
Detta beror på att jag numera har denna blogg (:

Bjuder på lite bilder från den senaste veckan:
I onsdags morse åkte jag till Sthlm...
Träffade dessa underbara
shoppade en del
på onsdagen blev det....
lunch på Vapiano och....
ännu mer shopping.
senare lämnade jag sthlm och åkte till gävle och syster där jag käkade musmig middag!
Dagen efter det (fredagen) tog syrran studenten :)
Grattis sis <3
jag lunchade och...
shoppade ännu mera :)
Igår blev det utgång (:
Idag åkte vi till Valbo (utanför gävle) och shoppa :)
denna fick jag med mig hem (svart dock) :)
Efter shopping blev det mumsig lunch :)
Sen blev vi mycket trötta...
om ni vill se mer bilder och följa mitt liv får kolla min nuvarande blogg :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogg.se är bättre. helt ärligt

2010-06-14 @ 09:06:27
Postat av: ines ' h [inesh.blogg.se]

hejsan!:) anmäl dej gärna till veckans blogg på min blogg, vinnaren vinner en länkning i en månad ;d



lycka till!



förlåt om jag störde isf kan du radera kommentaren:)

2010-06-18 @ 15:16:01
URL: http://inesh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-19 @ 14:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback