Hemma från schwartzkopfsvisning!

Go kväll!
Nu är jag hemma och jag är helt slut, det har varit en mycket intensiv dag idag alltså. I morse fixade alex mitt hår, jättefint och jag är jättenöjd:) Efter det hade jag en jättego kund, hon blev jättenöjd (du gjorde min dag). Efter salongen gick jag och lollo till vanilj och åt Göteborgs godaste kycklingsallad, mums! Efter det var det slutligen dags för visning! Jag vet inte om jag blev sådär jätteimponerad av den, men det var kul i alla fall.  I morgon kommer syster och hälsar på mig, jag längtar!! Nu ska jag bara vila ut. puss!
Alex och jag
Lollo och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har alltså haft fullt upp idag :P

2010-03-17 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback