Softboll och brända axlar!

Hej allihopa!
Har varit en underbar dag. Jag mötte upp Sofie i morse och vi stack iväg för att titta på Softboll. Hade ju sagt till Alisa att jag skulle komma på matchen så då är det klart att jag gör det:) Varmt som fasen var det, jag och Sofie satt i bara linne medans Mary satt fullt påklädd, bra jobbat ;) Tyvärr gick inte matcherna sådär jättebra, men om jag förstod det rätt så var det ganska väntat. Jag tyckte laget skötte sig toppen! Efter första matchen gick vi och köpte glass och hade det mysigt i solen, mums! Om ett tag ska jag möta upp mamma som kommer och hälsar på mig :) Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa. puss!
Softboll
Får slänga iväg ännu ett grattis till dig Alisa, hoppas du får vila nu ;)
mys i solen
Tack för en toppendag!♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken härlig dag! :)

2010-05-23 @ 18:03:01
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Sofie

hahaha! Både fötterna och tjockisen fick vara med ^^,



Tack själv för en fantastisk dag!

2010-05-23 @ 19:13:49
URL: http://densofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback