Söndag!

God morgon allihopa!
Jag är sjukt trött efter en mycket sen utekväll. Det har blivit sena nätter eller tidiga mornar (beroende på hur man ser det) sedan i onsdags. Men vi har haft det så otroligt kul. Igår kväll/natt var vi på Gretas, det var jättemycket folk men riktigt kul hade vi. Jag och syrran tog oss en liten prommenad efter några svettiga timmar på Gretas " "Men öh vart har ni fått dom där filtarna ifrån, ni har la inte tatt dom" Det var något vi hörde under våra prommenader. Men vi lånade ju dom bara haha ;) Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, vi hörs senare. puss!
Juste, Eddie och Rabih var där och körde ett par låtar! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

sötaste bilden ever på dig och jessica! jag saknar er inte direkt mindre nu kan jag säga! <3 ha en superkul dag idag!!! :)

2010-05-16 @ 12:28:12
URL: http://marisofibrandstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback