Under the wind of hope...

Hej på dig!
Idag har det varit en mycket lugn dag, jag har bara gjort det jag känt för. Följde Mari till tåget i morse, riktigt jobbigt att säga hej då till henne. Syrran är dock kvar hos mig, och nu ska vi ta en promenad kring mitt bostadsområde här i Göteborg. Trevlig kväll på er. puss!

Allting går upp och ner. Massa blandade känslor och tankar har rusat genom min kropp idag. Jag vet ju vad jag känner och vad jag vill, och ingen ska få säga åt mig om vad jag ska göra.
Jag kan ju inte styra över mina känslor oavsett hur mycket jag vill...♥

Kommentarer
Postat av: Sofie Sandklef

Det viktigaste är att du gör det DU vill och inte det du tror är DU som vill... Blev själv lite confused med allt (som du vet lite av) och helt plötsligt började jag göra saker som jag inte alls brukade göra och inte alls var jag...

2010-05-09 @ 21:09:59
URL: http://densofie.blogg.se/
Postat av: Mari

saknar dig raring! tack för att jag fick komma och se hur du bor :) <3

2010-05-09 @ 21:25:31
URL: http://marisofibrandstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback