Svar på era frågor

Tränar du något?
Ja, jag brukar gymma några dagar i veckan det blir mest löpband, mage + rygg :)

Hej. jag har läst din blogg jättelänge. men jag förstår inte hur du har råd med allt, ja menar du shoppar jättemycket, reser över allt på mariett konsärer och festar och bor i egen lägenhet...hur går det ihop?
Hmm, jaa. Jag pluggar ju och får studierbidarget.. Det är det jag får. Hyran och det andra har jag råd med:)

Du skrev att du var gay!? 
Hur kommer det sig, alltså.. Har du varit intresserad av brudar länge, eller bara helt "plötsligt"
Jag är Bisexuell

Byter ni (du och syrran) aldrig kläder? tycker alltid ni har samma kläder på alla bilder vad ska du göra efter studenten?
Om vi byter kläder? klart vi byter kläder..tror du sett många bilder "från ett och samma tillfälle" Har nästan aldrig samma kläder på mig speciellt inte om det är festligheter eller liknande. Efter studenten flyttar jag till Stockholm (kommer dock ha kvar min lägenhet här i gbg ett tag till) Sedan kommer jag att ta en dag i taget. Vill resa och så :)

Kommer de upp flera bild/video från Gaykryssningen? Nogen av Alisa ochså? :)
Det kanske jag kan ordna, har en MASSA videos därifrån :) (dock kanske inte "bloggmaterial, haha)
.
Vad har du för planer efter studenten? och hur ser din student klänning ut? gillar din blogg:)
Tack! (kolla fråga fyra) Min studentklänning ser ut såhär

Kommentarer
Postat av: Sofie Sandklef

Roligt! Skulle jag ha en frågestund skulle det inte vara någon som frågade.. ;)



SV. Ska kanske jobba på en ranch. Eller aupair. Får reda på detta i veckan som kommer.

2010-05-06 @ 19:10:28
URL: http://densofie.blogg.se/
Postat av: S

sv; tack så mycket :)

2010-05-06 @ 19:38:41
URL: http://saandraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback