LIFE..

Usch... det här känns så konstigt... Lika konstigt som att jag uppdaterar här.. hmm.. Jajaja.. nu sitter jag är i min underbart fina lägenhet i Göteborg omringad av flyttkartonger och massa stök.. Tankarna bara snurrar. Gör jag rätt val nu? Men man måste våga prova, annars vet man heller inte va man vill. Nu har det gått ett år av ett det låtsasliv jag lever, det har gått ett år sen jag hade den där ringen på fingret, ett år sedan det var VI.. Ett år av frihet.. Jag är frotfarande fri, det är jag.. Men helt i en annan stad, andra tankar och annat liv.. Jag har förändrats, allt har förändrats. Till det bättre eller sämre...? Hmm det kan jag inte svara på.. Jag vill att ALLT ska bli som förr, inte då jag var låst, utan då vi hade som roligast. Jag kommer aldig aldrig någonsin glömma det fom fick mig att börja leva igen.
MAN LEVER BARA EN GÅNG!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback